Velkommen til Sydkystens Privatskole

SFO ferieplan

Sport24

Link til webshop her

Sydkystens Privatskole er en grundskole med elever fra 0. til 9. klasse, som lægger stor vægt på elevtrivsel og et godt læringsmiljø. Vi har ét spor pr. årgang med max. 22 elever i klasserne. Dette er medvirkende til, at vi kan tilbyde et meget trygt miljø, hvor alle kender alle.

Vi er en skole, hvor man kan regne med at vi gør det, vi siger vi gør.

På Sydkystens Privatskole lægges vægt på, at alle elever gennem faglige kundskaber og nysgerrighed tilegner sig så gode kundskaber, som evner og modenhed rækker til.

Elever på Sydkystens Privatskole sikres faglige udfordringer uanset niveau, gennem nysgerrighed og interesse, og alle elever tilskyndes til at ”stå på tæer” for at opnå så gode resultater som muligt.

Foruden den eksakte faglige viden lægges der vægt på, at eleverne lærer almen dannelse, lærer at argumentere for en sag, samt at udvise tolerance og respekt for andre. På skolen bestræber alle medarbejdere sig på, at eleverne vænnes til gode arbejdsvaner ved såvel gruppeopgaver som ved selvstændige opgaver. Desuden skal alle elever opnå et alsidigt indblik i dansk og global kulturarv.

Februar – Marts-April

0 – 4.klasse Fastelavn